Politică de rambursări și returnări
Politică de rambursări și returnări
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta produsele achiziționate de pe site-ul www.refreshair.ro pot fi returnate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14, în termen de 14 zile de la data comunicării deciziei de returnare a produselor la care vrei să renunți.
Pentru a îți exercita dreptul de retur trebuie să ne informezi în scris prin completarea formularului de retur sau prin e-mail office@refreshair.ro
Pentru a respecta termenul limită de retur este necesar să ne trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului tău de renuntare în oricare din variantele de mai sus înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile de la primirea produsului. În cazul în care dorești să îți exerciți dreptul de retur, vei primi banii înapoi, inclusiv costurile de livrare suportate la achiziționare, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ai ales altă modalitate de livrare standard oferita de noi.
Atenție! Pot fi returnate doar produsele aflate în condiții perfecte. Acestea nu trebuie să prezinte semne de uzură, consum sau desigilate.
In cazul returnarii partiale a produselor, Refreshair va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditie. Cu toate acestea, taxa de transport pentru returnarea produselor ramane in continuare in sarcina clientului.
Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Refreshair.
Produsele primite incomplet sau deteriorate la transport se vor inlocui fara taxa de transport in termen de 7zile,in limita stocului disponibil sau veti primi retur contravaloarea acestora.
In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita si ulterior sunt returnate din diverse motive neimputabile vanzatorului(date de identificare comunicate eronat de catre cumparator) taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client si se va regasi pe factura de retur.
Condițiile de returnare:
Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate, degradate, lovite, zgariate, sparte, etc.; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate;
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de catre consumator sau personalizate in mod clar la cererea expresa a acestuia, nu se pot returna conform O.U.G. 34/2014;
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, dreptul de retragere si returul unui produs nu este posibil in cazul marfurilor perisabile sau al bunurilor sigilate care, odată despachetate, nu mai pot fi returnate;
In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;
Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari.
Adresa la care se va face returnarea comenzii este Strada viitorului 15, Urziceni, jud.Ialomita. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Rambursarea banilor se va realiza în maximum 7 zile de la receptionarea si inspectia returului .Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.
Nerespectarea termenului de informare a comerciantului privind decizia ta de retragere (14 zile de la primirea produsului) poate atrage pierderea dreptului de retragere și vom considera că ai ales să nu îți exerciți dreptul de a returna produsul. Restituirea produsului pe care vrei să îl returnezi, fără a fi comunicat în prealabil decizia ta de retur, nu ține loc de informare și poate conduce la pierderea dreptului tău de retragere.
Sunt exceptate de la retur produsele personalizate dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare
Pentru a îți exercita dreptul de retur trebuie să ne informezi în scris prin completarea formularului de retur sau prin e-mail office@refreshair.ro
Relatii clienti
Serviciul nostru de clienti este disponibil pe adresa de email office@refreshair.ro sau la numarul de telefon de contact: +0734565150